وبلاگ تهران رام

وبلاگ تهران رام مرجع دانلود بهترین های رام های رسمی گوشی های موبایل اندروید و سامسونگ و هواوی به زبان فارسی و انگلیسی

وبلاگ تهران رام

وبلاگ تهران رام مرجع دانلود بهترین های رام های رسمی گوشی های موبایل اندروید و سامسونگ و هواوی به زبان فارسی و انگلیسی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رام رسمی گوشی سامسونگ گلکسی ON7 2016 مدل SM-G6100
اندروید 6.0.1  مارشمالو
دانلود با لینک مستقیم

در ادامه روند به‌روزرسانی گوشی‌های موبایل، سامسونگ این بار از نسخه 2016 «Galaxy on7» پرده برداشت و این محصول را به‌طور رسمی معرفی کرد. این گوشی موبایل با همان نمایشگر 5.5 اینچی به کار رفته در on7 قدیمی روانه بازارهای جهانی خواهد شد، اما وضوح تصویر و تراکم پیکسلی آن تغییر کرده و به رزولوشن 1080 در 1920 (FullHD) و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ ارتقا یافته است. این صفحه‌نمایش در برابر خط‌و‌خش مقاوم بوده و قابلیت دریافت چند لمس همزمان را داراست. برای این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی از نوع microSD این ظرفیت را تا 256 گیگابایت افزایش دهید و دیگر نگران ذخیره‌سازی فایل‌های صوتی و تصویری، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد‌علاقه خود نباشید.
برای دانلود ON7 2016 با لینک مستقیم کلیک کنید

  • محمد محمودخانی
  • ۰
  • ۰

دانلود رام رسمی گوشی سامسونگ گلکسی J2 مدل SM-J200Y
اندروید 5.1.1  لالی پاپ
دانلود با لینک مستقیم

Download Official Rom For Samsung Galaxy J2 Model SM-J200Y

شرکت سامسونگ چند وقتی است که نسخه‌ی پروی برخی گوشی‌های خودش را راهی بازار می‌کند. این شرکت قبلا گوشی‌های On5، On7 و مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J3 را در مدل Pro عرضه کرده بود. اکنون نوبت به گوشی گلکسی J2 رسیده تا یک مدل Pro داشته باشد.

این گوشی یک قابلیت ویژه داشت و آن «اسمارت گلو» (Smart Glow) بود. حلقه‌ای که دور دوربین پشت قرار داشت و با توجه به اعلان‌هایی که دریافت می‌شد، رنگ آن تغییر می‌کرد. به این ترتیب کاربر متوجه می‌شد که چه اعلانی برایش آمده است.برای دانلود رام سامسونگ جی 2 کلیک کنید.


  • محمد محمودخانی